lørdag 26. desember 2009

Noe om meg:D

HEI!!!!!
jeg har hatt en praktfull jul med mange gaver og mat og andre ting og tang men nok om det.
jeg er 15år og det er et utrulig skjedelig år mye skriving på skolen lesing i kjedelige fakta bøker BLÆÆÆÆ!!!!!!!
jeg vill levæ livet med ting som er spenene men det er synd jeg er bare en som sitter alllene seff og har ikke så mye å gjøre buhu.
jeg er en artig person når du blir skjent med meg jeg låver:p
men jeg er liksom ikke meg på skolen der er jeg liksom en som hater oppmerksomhet men utenfor Mosjøen er jeg bare trøbell:p
så snakk med meg jeg er ikke farlig...
Favorittfargen: hvit:D
jeg har det ganske lyst og åpent på rommet mitt:p
Favoritbøker: Twilight-sagaen
Favoritmusikk: Vet ikke helt men det må nok bli jule musikk
Favoritmat: Junk food er favorit men vist jeg skal på resturang må det bli Pizza ups det er vist junk food det og:p
Favotittkjendis: Taylor Lautner
Favorittdyr: Ulv
jaja vist det var noe mer du/dere lurte på bare spør!!!!!!!!